Anticipa't al dia de la mare i rep un regal per les teves compres, queden
D
H
M
S
Inspira't
AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Preguntes freqüents sobre la marca Jimmy Choo

  • Quina és la història de la marca Jimmy Choo?

    El viatge de Jimmy Choo va començar el 1996 a partir d'una associació empresarial emprenedora, on la combinació de les sabates del Sr. Jimmy Choo, OBE, i la determinació i inspiració de Tamara Mellon, OBE, van crear un fenomen de calçat de luxe. Van obrir la primera botiga el 1996, a Motcomb Street a Londres, i van vendre 3,000 parells de la primera col·lecció de sabates preparades per utilitzar, i el 1998, es van expandir internacionalment, a Nova York i Los Angeles.

    Les sabates segueixen sent el nucli del negoci, però la marca es va diversificar en accessoris, bosses, articles de cuir petits, bufandes, ulleres de sol i, més recentment, fragàncies. Sandra Choi és la Directora Creativa de la marca des de 2013. Ella és la neboda del Sr. Jimmy Choo. Es va graduar de la prestigiosa Escola Central St Martin i després es va dedicar completament a la marca. Realment aporta el seu toc personal a la marca, chic i rebel alhora. Amb el seu equip de disseny, proporciona als clients una gamma de productes molt àmplia que aborda totes les categories i funcions de l'oferta de calçat de luxe, incloent-hi nit, dia, passarel·la i botes.

    Els productes de Jimmy Choo estan disponibles a més de 600 punts de venda a tot el món (incloses 150 botigues operades directament).

    Jimmy Choo es va convertir en un innovador a Hollywood, sent la primera marca d'accessoris a oferir sabates personalitzades als nominats i presentadors de premis per a les seves aparicions a la catifa vermella. La presència de la marca a la catifa vermella va ajudar a crear un seguiment global ia convertir-la en una marca favorita entre celebritats, supermodels i la reialesa.

    Al llarg de la seva història, Jimmy Choo ha estat identificat pels mitjans com un element clau de la moda, amb prominència en pel·lícules i televisió com "Sex and the City" el 1999, "El diable vesteix de Prada" el 2006 i el programa coreà "El meu amor de les estrelles" el 2013. Més recentment, als Oscars del 2015, Anna Kendrick i Neil Patrick Harris van esmentar Jimmy Choo en el número d'obertura.

    Jimmy Choo va realitzar moltes col·laboracions amb marques conegudes, artistes i organitzacions benèfiques com Moon Boots, PEP, H&M, Hunter, totes van ser un gran èxit. Portant la dona de Jimmy Choo des del dia fins a la nit, els 7 dies de la setmana; la col·lecció 24/7 reuneix les formes icòniques de Jimmy Choo, actualitzades amb un gir nou i modern per col·leccionar al llarg de les temporades, proporcionant un vestuari elegant per a totes les ocasions. 24/7 Shoes va ser un gran èxit, tant que el 2010, Jimmy Choo va llançar la col·lecció 24/7 Boots.

    Jimmy Choo va celebrar el seu 20è aniversari el 2016. Per a l'ocasió, Sandra Choi va crear una col·lecció anomenada MEMENT amb una reinterpretació de 20 parells de sabates i bosses icòniques de Jimmy Choo. També va dissenyar un magnífic bagul amb 20 calaixos, un per a cada accessori de la col·lecció.

    El 2011, es va llançar la primera col·lecció d'home de Jimmy Choo a Londres. Des del seu debut, la col·lecció ha evolucionat com una oferta diversa i versàtil de sabates, bosses, articles de cuir petits i cinturons. La col·lecció és una evolució dels clàssics de cavaller amb un toc contemporani i de vegades sorprenent per a l'home de la ciutat. Ampliant l'oferta d'estil de vida, les col·leccions per a l'home de Jimmy Choo tradueixen dinamisme i estil urbà per a un noi elegant i fresc.

    L'èxit de les fragàncies de Jimmy Choo va començar el 2011. La fragància va ser una evolució natural per a la marca, per complementar totalment la dona. La fragància és el darrer toc per perfeccionar un vestit abans de sortir. El 2011 es va llançar la primera fragància, un objecte de desig atemporal i pur que captura l'esperit de Jimmy Choo. Cada noia somia tenir-lo i ser part de l'univers de Jimmy Choo. La identitat de la dona de Jimmy Choo està naturalment dictada per la seva actitud, la seva independència, la seva confiança, però en darrera instància, el seu desig de sentir-se glamurosa, sensual ia la moda. La seva edat és irrellevant, ja que tot és el seu estat mental. La seva fragància és el seu “accessori imprescindible”.

  • On es creen els productes de la marca Jimmy Choo?

    Tots els productes Jimmy Choo es produeixen a França.

    Només les referències make up es produeixen a Itàlia.

  • Quin és el perfum més venut de Jimmy Choo?

    I Want Choo.