Celebra l’estiu amb nosaltres i fes brillar la teva bellesa més que mai. Ara amb un REGAL exclusiu! Descobreix-lo >>

QUÈ ÉS WWW.PERFUMERIAJULIA.AD I COM COMPRAR

¿Què és www.perfumeriajulia.ad?

És la botiga online oficial de Júlia España Perfums S. a. empresa espanyola amb més de 50 anys i 70 botigues especialitzades entre Andorra i Espanya.

El nostre compromís

Garantim que som distribuïdors oficials de totes les marques que apareixen a la nostra botiga online, per la qual cosa tots els productes que oferim són originals, no venem rèpliques, emprovadors, falsificacions ni productes procedents d'altres mercats paral·lels.

En quants idiomes puc navegar per la botiga online?

De moment, la Web és navegable en català.

COM COMPRAR EN LA SITE WEB

Qui pot comprar a la botiga online?

La botiga online de Perfumeria Júlia és un servei dirigit en exclusiva a persones majors d'edat que actuïn com a consumidors finals. En cas que una empresa estigui interessada a comprar articles de la botiga online, li preguem que es posi en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Client (info@perfumeriajulia.es).

Mesures relacionades amb la venda de productes en establiment físics i vendes online

L'article 21 Reial decret llei estableix que, durant l'estat d'alarma o les seves possibles pròrrogues, s'interrompen els terminis per a la devolució dels productes comprats per qualsevol modalitat, be presencial o be online, reprenent-se en el moment en què perdi la vigència aquest estat d'alarma. Si bé la redacció d'aquest precepte pot resultar una mica confusa, el preàmbul del Reial decret llei aparentment motiva aquesta mesura en el dret legal de desistiment dels consumidors respecte de productes adquirits, el termini dels quals actualment previst és de catorze dies naturals. Sense perjudici de l'anterior, no resulta descartable que es produeixin conflictes interpretatius en el supòsit d'ampliació convencional del termini indicat (pràctica bastant freqüent tant en la venda presencial com en el canal online) i fins i tot a l'efecte del còmput de terminis en cas de les devolucions derivades del règim legal de garantia en la compra de productes defectuosos o quan es tracti de garanties comercials compromeses pel venedor.

Com puc buscar productes?

La cerca de productes a la botiga en línia és un procés molt senzill. Es poden buscar per famílies i subfamílies, per tipus de producte o per marques. També utilitzant el nostre complet cercador. A més, en triar un producte concret, el sistema li proposarà una sèrie d'articles relacionats d'interès. En cas de no trobar algun producte/marca en concret, posi's en contacte amb nosaltres per a poder atendre la seva petició.

Com puc obtenir més informació sobre el producte?

Per a obtenir més informació sobre el producte, faci clic sobre l'article triat i s'activarà una pantalla amb textos informatius i fotografies. Les fotos poden ampliar-se per a facilitar una òptima visualització.

Com puc saber el cost dels productes?

Els preus dels articles s'especifiquen en cada fitxa de producte. Perfumeria Júlia es reserva el dret de modificar els preus en qualsevol moment, i en aquest cas el preu vàlid serà el de la data en la qual es va efectuar la compra online.

Preus Erronis en la site web

En qualsevol moment Perfumeria Júlia es reserva el dret de preparar i servir una comanda en el cas que es tracti d'1 producte venut per sota del seu cost o es detecti que hagi estat cursat per a la revenda dels productes en llocs no autoritzats.

Com puc comprar un producte?

Afegir nous productes a la seva cistella de la compra és molt senzill. En cada fitxa de producte està disponible l'opció “Comprar”. Podrà afegir quants productes desitgi fins a un màxim de 5 unitats del mateix article.

Com executo la compra?

En la part superior dreta de la pantalla està situada la secció "La seva cistella de la compra" , on podrà consultar en tot moment els articles que ha seleccionat. Quan acabi el procés de compra, premi el botó “finalitzar compra” de la cistella de la compra. En aquest moment, el sistema li demanarà que s'identifiqui i introdueixi totes les seves dades de contacte i adreça de lliurament de la comanda. En tot moment pot accedir al seu carret per a visualitzar i/o modificar la seva llista de la compra, sempre que no s'hagi tramitat la comanda.

Recomanació per a l'ús dels productes

Molts dels productes són només per a ús extern. Evitar contacte visual. Si el producte entra en els ulls, esbandir bé amb aigua. Suspengui el seu ús si apareixen signes d'irritació. Mantenir fora de l'abast dels nens. No utilitzar en nens productes no especificats.

Com puc assegurar-me d'haver realitzat bé la meva compra?

Una vegada realitzat la comanda, rebrà un correu electrònic de confirmació i amb un número de seguiment per a poder conèixer en tot moment l'estat de la comanda a temps real.

Hi ha alguna restricció?

Perfumeria Júlia es reserva el dret d'establir límits en les comandes rebudes. En cas de sorgir alguna incidència, el departament d'Atenció al Client es posarà en contacte amb Vostè per a concretar els passos a seguir.

Puc cancel·lar la meva comanda?

Si desitja cancel·lar una comanda, escrigui la seva sol·licitud a través del formulari al nostre correu : info@perfumeriajulia.es . Inclogui la seva adreça de correu electrònic i el seu número de comanda per a garantir un processament ràpid una ràpida gestió.
Si us plau tingui en compte que en tots dos casos les comandes només podran ser modificades o cancel·lades mentre estiguin en preparació en les nostres instal·lacions, una vegada ja enviats no poden ser modificats o cancel·lats, podent-se fer canvis i devolucions segons el circuit establert. ( Apartat DEVOLUCIONS )

Puc canviar un producte per un altre?

Una vegada realitzada la compra, Perfumeria Júlia admetrà qualsevol canvi sempre que el producte no hagi estat utilitzat i no assumirà les despeses d'enviament si el canvi no és degut a un error de la nostra empresa.

Formes de pagament

Amb quins mitjans puc pagar?

Perfumeria Júlia permet el pagament de les compres efectuades a la botiga online en les següents modalitats:
Visa, Visa electron, Mastercard, PayPal , Transferència bancària i Contra reemborsament.

Contra reemborsament: Aquest sistema et permet pagar la teva comanda a la recepció en el teu domicili. El servei de missatgeria carregarà 3€ de suplement en aquesta modalitat de lliurament. Les comandes contra reemborsament s'enviaran una vegada que s'hagin confirmat amb el client. Segons la Llei de Comerç Electrònic 34/2002, qualsevol compra cursada i confirmada mitjançant internet ha de ser acceptada després d'haver estat enviada.

El pagament es realitza en un entorn segur?

Perfumeria Júlia utilitza una plataforma de pagaments que permet que el procés de compra es faci amb la màxima seguretat. La plataforma segueix els estàndards 3DSecure de Visa i MasterCard: en cada operació es sol·licita l'autenticació del titular a l'entitat emissora de la targeta. Totes les transaccions que es realitzen a través de la plataforma de pagament de Banc de Sabadell compten amb les millors garanties de seguretat, confidencialitat i integritat per als agents participants: titulars de targetes i les seves entitats emissores, i comerços i les seves entitats adquirents.
La botiga online de Perfumeria Júlia només admet el pagament amb targeta Visa, MasterCard.

Per quina raó pot ser rebutjada la meva targeta de crèdit?

La seva targeta pot ser rebutjada per una de les següents raons:

  • La targeta pot estar caducada. Comprovi que la seva targeta no excedeixi la data de validesa.
  • Pot ser que s'hagi aconseguit el límit de la targeta. Consulti amb el seu banc que la targeta no hagi excedit l'import permès per a efectuar compres.
  • Pot ser que alguna dada introduïda estigui incorrecta. Comprovi que hagi emplenat correctament tots els camps necessaris.

 

Puc obtenir una factura a nom de la meva empresa?

Sí. Solament ha de marcar l'opció de “empresa” en dades personals i cobrir les dades fiscals que es sol·liciten. Si requereix factura, posi's en contacte amb Atenció al Client (info@perfumeriajulia.es).

Enviaments

Codi de responsabilitat: TERMES DE LLIURAMENT durant Covid-19

Tenim davant nosaltres una situació excepcional. A Perfumeria Júlia Online, seguim al teu servei i preparem les teves comandes amb la màxima seguretat. Els nostres empleats de magatzem estan seguint normes estrictes de prevenció i treballen per torns, ja que la seva salut és la nostra prioritat davant la situació que vivim. Estem aplicant rigorosos protocols en la nostra logística així que els lliuraments, en els pitjors escenaris, poden generar retards d'un màxim de 4 dies. Davant qualsevol dubte o petició, si us plau contacta'ns a info@perfumeriajulia.es

Lliuraments sense contacte en estat d'alarma

És per a nosaltres una prioritat la vostra salut i seguretat, per això, amb la finalitat d'evitar la propagació del virus Covid19 hem establert una modificació en la nostra operativa de lliuraments. 1) Una vegada el repartidor arriba a la porta del client, col·loca l'enviament en el sòl al costat de la porta i toca al timbre amb el guant d'un sol ús. 2) Guardem una distància mínima de 2 metres i esperem al client per a la seva identificació. 3) Identificarem al client amb les dades del DNI i el registrarem en el nostre equip EGR/APP de repartiment ‘’en substitució de la nostra signatura digital’’. 4) Una vegada registrat, el client recull l'enviament i finalitza el nostre ‘’Lliurament Segur sense contacte’’.

Quin servei de missatgeria transportarà la meva comanda?

Perfumeria Júlia ha arribat a un acord amb NACEX i Correus Express, operadors logístics de màxima confiança i cobertura mundial.

Quins costos i serveis tenen en el transport?

TRANSPORT JÚLIA té un cost gratuit, un servei standard de 48 hores sense mínim de compra. CLICK&COLLECT (Recollida a botiga) té un cost gratuït un servei estàndard de 6 hores sense mínim de compra.

On rebré la meva comanda?

Les comandes es lliuraran en la direcció indicada pel client. No s'admeten enviaments a apartats postals. El client es compromet a facilitar una adreça en la qual el lliurament de la comanda pugui efectuar-se dins de l'horari habitual de lliurament de mercaderies. En cas d'incomplir amb aquesta obligació, Júlia España Perfums S. A. no tindrà cap responsabilitat sobre el retard o la impossibilitat de lliurament de la comanda sol·licitada.

Quant trigarà a arribar-me la comanda?

Perfumeria Júlia prepararà els enviaments amb un màxim de 48h a comptar a partir de l'endemà de la confirmació de la compra, tret que aquest es realitzi en divendres, i en aquest cas serà processat el dilluns següent. Una vegada la comanda hagi estat lliurada a l'operador logístic de missatgeria, el temps de lliurament dependrà del país de destinació. En cas de canvis en el termini de lliurament, s'indicarà clarament a la botiga online. Per norma general les comandes es rebran sempre en un període màxim de 24/72h. Podent variar en cas de força major.

Podré fer seguiment de la meva comanda?

Sí. Una vegada realitzada la compra rebrà un correu electrònic de confirmació del seu enviament amb els detalls de la comanda i un enllaç per a seguir tot el procés, des de la preparació fins al lliurament final de la comanda.

Rebré alguna indemnització en cas de pèrdua o deterioració durant l'enviament?

Les despeses d'enviament inclouen l'assegurança específica oferta pel transportista. En cas de pèrdua o deterioració podrà correspondre al Comprador una indemnització. Tal indemnització estarà sotmesa a la corresponent reclamació per part del Comprador a Perfumeria Júlia i de Perfumeria Júlia a l'empresa responsable de l'enviament i serà efectiva només en cas d'una resposta de la empresa assumint la responsabilitat per la pèrdua o deterioració i el pagament efectivament realitzat per aquesta última en concepte d'indemnització conforme a les condicions de l’assegurança inclosa en els seus serveis.

Devolucions

Puc retornar la meva comanda?

L'objectiu de la botiga online de Perfumeria Júlia és que els seus clients resultin plenament satisfets de la seva compra. No obstant això, si per alguna raó Vostè desitja retornar la seva comanda, pot fer-ho sempre que compleixi amb les condicions de devolució.

  • La devolució ha de tenir lloc durant el mes següent a la data de confirmació de la compra.

Tots els articles a retornar han d'estar en el mateix estat en què es van lliurar, amb l'embalatge original i etiquetes.

  • No s'admetran devolucions d'articles que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa.
  • No s'admetran devolucions d'articles que hagin estat modificats. Únicament s'admetran devolucions en articles que estiguin en el seu embalatge original, no havent estat oberts, provats ni manipulats. No s'admeten canvis en articles de maquillatge.

En els casos en els quals no es compleixin totes les condicions de devolució, Perfumeria Júlia no podrà acceptar la devolució i informarà d'això al client per correu electrònic. Perfumeria Júlia es reserva el dret a rebutjar devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat o els articles que no es trobin en les mateixes condicions en les quals van ser lliurats.

Qui assumeix el cost de la devolució?

Les despeses d'enviament (inclosos aranzels, taxes de duanes i similars) seran assumits pel client exceptuant els casos on la devolució sigui causa d'un error de la nostra empresa, en qualsevol cas aquest procés en comandes fora de l'EU no seran processats.