¡Brilla amb estil aquest estiu i emporta't una bossa shopper de rega! AQUÍ>>
Troba la millor selecció de productes solars al millor preu! Veure productes
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Tamaños
Color:
400 ML
Disponible
100 ml / 4.41€
17,65 €
Reviews
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Obsequi per compres superiors a 140€ fins al 31/08 o fins a la fi d'existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,26€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Anne Möller Lait Anti-Age 400 ml. Llet corporal antiedat, té tot el que podem demanar a una hidratant sense importar l'edat.

Formulada amb Activateur Cellularie d'eficaç acció multiregeneradora cel·lular, incrementa el col·lagen de més qualitat, endarrerint i atenuant els signes d'envelliment.

Enriquida amb un tripeptid d'última generació que actua sinèrgicament amb l'Activateur Cellulaire reforçant les fibres de sustentació i incrementant la fermesa del cos.

Si t'agrada el que llegeixes, encara més t'agradarà fer-la servir cada dia. Gaudeix-ne cada matí o després de la dutxa, realitzant un suau massatge per tot el cos.

Va bien con
1  Comenta
Encara no hi ha ressenyes de clients.