Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

PERFECTIA SERUM A-TACHES 30ML

Tamaños
Color:
30 ML
Sin existencias
100 ml / 82.37€
24,71 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,37€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Serum Exigeant Anti-Taches ADN Sérum Anti-Manchas 30 ml.Sérum biocular despigmentante que devuelve la luminosidad profunda de la piel a cualquier edad. Con una alta concentración del 360 ADN actua en los mecanismos genéticos que generan las manchas para inhibir la producción de melanina,responsable de la hiperpigmentacion, además de aclarar las manchas visibles y reducir la aparición de nuevas. Enriquecido con Vitamina C vectorizada,se libera de manera prolongada sobre la piel maximizando su acción aclarante. Su textura de apariencia rica transforma e un fluido ligero que se fusiona con la piel irritando luminosidad desde el interior, dejando un tacto sedoso y aterciopelado.