Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Color:
12 MOKA
Sin existencias
21,20 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,35€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Water lip stain de Clarins. Labial resistent que juga amb la intensitat del color per a un acabat a mida, sense deixar marques i amb sensació de “llavis sense maquillar”.

El primer producte per a llavis per besar sense límits!! No deixa marques ni taca, intensitat de color modulable, textura a l'aigua imperceptible. Resisteix fins a 300 petons. Acabat mat de llarga durada.

Què els fa tan especials?

Intensitat del color modulable

No deixa marques. Acabat mat de llarga durada

Textura única “a l'aigua”, no se sent als llavis

Acció de tractament per aportar confort

Aplicar als llavis.

Va bien con