Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Set Chloé Eau de Parfum per a Dona

Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 81.12€
81,12 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,22€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Dóna la benvinguda a la primavera amb aquest estoig de regal de perfum Chloé per a dona que presenta una aroma fresca i floral.

Chloé presenta Floral Blooms, una captivadora sèrie il·lustrada amb fotogrames artístics.

Inspirats en el despertar de la natura a la primavera, aquestes tendres i acolorides imatges transmeten el brot de les flors tan apreciades per Chloé.

Aquí, les flors se celebren en totes les dimensions estètiques i olfactives. Un perfum floral per a dona que captura una poesia pròpia de la primavera.

Tant l'Eau de Parfum de Chloé com la loció corporal perfumada porten l'aroma fresca i femenina que converteix una rosa moderna en una fragància per a dona vibrant.

El perfum per a dona es presenta en un icònic flascó de vidre prisat en forma de raigs de sol, adornat amb una cinta nuada a mà.

Aquest estoig de regal primaveral de perfum per a dona conté:

Chloé Eau de Parfum per a dona 100 ml

Loció corporal Chloé per a dona 100 ml

Polvoritzador de butxaca Chloé Eau de Parfum per a dona 10 ml

Polvoritza el perfum per a dona Chloé als punts clau dels canells, l'interior dels colzes i el coll per aconseguir una fragància de llarga durada.

Combina-la amb la loció corporal perfumada Chloé per obtenir una fragància captivadora que dura tot el dia.

Porta el polvoritzador de butxaca sempre amb tu per perfumar-te amb aquesta fragància floral a qualsevol lloc.

EDP:

ALCOHOL DENAT., PARFUM/FRAGRANCE, AQUA/WATER/EAU, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE,LINALOOL, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, COUMARIN, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, BHT, EUGENOL, CITRAL, ALCOHOL, PROPYLENE GLYCOL, HEXYL CINNAMAL, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, FARNESOL, ISOEUGENOL, BENZYL ALCOHOL, GERANIOL, ACRYLATES/OCTYLACRYLAMIDE COPOLYMER, HYDROLYZED JOJOBA ESTERS, FD&C RED NO. 4(CI 14700), EXT. D&C VIOLET NO. 2 (CI 60730), FD&C YELLOW NO. 5 (CI 19140).

BODY LOTION:

AQUA/WATER/EAU, CYCLOPENTASILOXANE, ISONONYL ISONONANOATE, GLYCERIN, PARFUM/FRAGRANCE, CYCLOHEXASILOXANE, PROPYLENE GLYCOL, STEARETH-21, STEARETH-2, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZOPHENONE-3, BENZYL SALICYLATE, BHT, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CETYL ALCOHOL, CITRAL, CITRONELLOL, COUMARIN, DISODIUM EDTA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, EUGENOL, GERANIOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, SODIUM CETEARYL SULFATE, TOCOPHERYL ACETATE, TRIETHANOLAMINE, XANTHAN GUM, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FD&C RED N°4 (CI 14700), FD&C YELLOW N°5 (CI 19140).

Va bien con