Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Set Libre Eau de Parfum & Body Lotion

Grandàries
Color:
90 ML
Disponible
100 ml / 95.50€
85,95 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,29€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Aquest Dia de la Mare, Yves Saint Laurent celebra la bellesa de la primavera i l'amor incondicional amb un cofre exclusiu, dissenyat per sorprendre i emocionar les dones més especials de la teva vida.

L'edició limitada Lliure és el regal perfecte per als que volen expressar gratitud i afecte amb un toc d'elegància.

El cofre inclou els productes més icònics de la línia Lliure de YSL:

Eau de Parfum 90 ml: Una fragància floral fresca que barreja l'espígol i la flor de taronja, evocant la vitalitat de la primavera i la llibertat.

Miniatura d'Eau de Parfum 10 ml: Ideal per portar a tot arreu i mantenir l'essència YSL sempre amb tu.

Loció Corporal 50 ml: La seva textura suau i perfumada hidrata la pell, deixant-la amb una aroma subtil i envoltant.

Presentat en un elegant estoig inspirat en la frescor primaveral, aquest cofre és més que un regal: és una experiència que reflecteix la sofisticació i l'estil de Yves Saint Laurent.

Perfecte per a mares que gaudeixen de detalls únics i memorables, aquest conjunt simbolitza la renovació i la joia que porta la primavera.

Aplica l'Eau de Parfum YSL Lliure en àrees com nines, coll i darrere de les orelles per a una aroma duradora.

Per a un toc extra de suavitat, complementa amb la loció corporal, aplicant-la generosament sobre la pell després del bany per prolongar la fragància durant tot el dia.

875178 50 - INGREDIENTS:  ALCOHOL • PARFUM / FRAGRANCE • AQUA / WATER • LIMONENE • LINALOOL • BENZYL SALICYLATE • HYDROXYCITRONELLAL • BENZYL ALCOHOL • ETHYLHEXYL SALICYLATE • BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE • COUMARIN • GERANIOL • METHYL ANTHRANILATE • CITRONELLOL • CITRAL • ISOEUGENOL • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • FARNESOL • CI 14700 / RED 4 • CI 19140 / YELLOW 5 • CI 60730 / EXT. VIOLET 2 (F.I.L. C235192/1).

Va bien con