Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

BOSS THE SCENT ASB 75ML

Tamaños
Color:
75 ML
Sin existencias
100 ml / 44.93€
33,70 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,51€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

BOSS THE SCENT After Shave Bálsamo 75 ml.

El poder de seducción define THE SCENT, la fragancia magnética para el hombre de HUGO BOSS, que c omplementa tanto la personalidad carismática del hombre BOSS como su elegancia masculina. El hidr atante bálsamo aftershave hidrata la delicada piel para lograr una sensación de frescura y suavidad.  Delicadamente perfumado con la fragancia THE SCENT, que combina la esencia de la fruta de la manink a africana con las notas de cuero pulidas. Refrescante producto para el cuidado de la piel, que comp leta de manera magistral la sensual experiencia de la fragancia de la gama THE SCENT.