Torna la màgia de regalar! Troba les millors idees per aquestes festes i emporta't una Agenda de Nadal exclusiva* Veure promoció*>>

INFORMACIÓ RESPECTE AL COVID 19

¿Puc fer una comanda a Perfumeria Júlia i lliuraran el meu paquet?

Sí, a Perfumeria Júlia continuem enviant amb normalitat. Et recomanem no utilitzar edificis que puguin estar tancats a causa de les mesures vigents (per exemple, escoles) com a adreça de lliurament. Si la teva comanda pateix algun retard ocasional posa't en contacte amb el servei d'atenció a client.

¿Es modifica el temps de les lliurament?

El nostre equip aquesta seguint estrictes mesures de seguretat i estan treballant per assegurar que seguim servint amb normalitat. Els nostres equips estan prioritzant la recepció i enviament dels articles més sol·licitats pels consumidors en la secció de parafarmàcia. Es tracta de productes d'alimentació, productes bàsics per a la salut i cura personal i altres articles d'alta demanda. Com a conseqüència, actualment els temps de lliurament per a alguns productes poden ser més llargs de l'habitual. Els lliuraments es poden demorar fins 48-72 més del que és habitual. 

¿Es veu afectat el procés de devolucions?

Sí, però el servei de devolucions està actiu. Revisi el procediment que té disponible a la nostra pàgina de lliuraments i devolucions, llegiu les condicions de tramitació a causa de l'estat d'alarma, la revisió del seu cas pot retardar més del que és habitual.

Quines àrees estan afectades en els lliuraments?

La probabilitat que una persona infectada contamini béns comercials és baixa. També és sota el risc de contraure el COVID-19 a través d'un paquet que hagi estat transportat i hagi estat exposat a diferents condicions i temperatures. Pots trobar informació actualitzada sobre el COVID-19 en el lloc web de el Ministeri de Salut.

Com puc contactar amb atenció a el client?

Pots fer el contacte de dilluns a divendres de 10:00 a 18:00 al xat, al 902.932.033 o mitjançant el formulari de contacte. Aconsegueix ajuda amb la teva comanda, devolució, el teu compte i més. 

Com puc fer seguiment de la meva comanda?

Mitjançant l'enllaç disponible al correu electrònic que ha rebut, notificant la sortida del seu paquet o en el seu compte. En cas de no haver rebut aquesta comunicació realitzi el contacte amb el nostre servei de consultes informat en el punt anterior.