El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

JABÓN LÍQUIDO 300ML

Tamaños
Color:
300 ML
Sin existencias
100 ml / 1.80€
5,40 €
Júlia Travalo Blue
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Travalo Blue Regal *Caixa Júlia + flascó recarregable buit en compres superiors a 120 €.Fins al 14/02/2026 o fins a fi dexistències. *Caixa subjecta a disponibilitat i limitada segons existències.
Aconsegueix un descompte en les teves compres
–20% de descompte en fragància + cosmètica. *Descompte aplicat a la unitat de menor valor. Promocions no acumulables.
Aconsegueix un descompte en les teves compres
–20% de descompte en dues o més fragàncies. *Descompte aplicat a la unitat de menor valor. Promocions no acumulables.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,08€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Un jabón untuoso que suma los efectos emolientes de la glicerina y las propiedades protectoras y beneficiosas del Aloe y del Aceite de Oliva. Una pequeña cantidad es suficiente para dejar la piel limpia, suave y agradablemente perfumada. pH neutro.