Especial dia del pare amb -10% de descompte i regal per compra. Queden
D
H
M
S
Idees de regal
AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Chopard

La història de Chopard va començar el 1860, al poble suís de Sonvilier, on un talentós artesà anomenat Louis-Ulysse Chopard va obrir una petita boutique. Aquests productes són ràpidament fait un nom, fins i tot en països llunyans (Rússia, Escandinàvia, etc.). 103 anys després, l'alemany Karl Scheufele va comprar Chopard. Sota la seva direcció, l'empresa s'ha desenvolupat a gran velocitat i recentment ha entrat en el mercat dels productes de bellesa. Naturalment, també en aquest camp, Chopard es guia per la seva filosofia centenària, que es basa en els subsegüents pilars: independència, qualitat i perfecció, creativitat, tradició, respecte i audàcia.

La seva primera fragància per a dones, Casmir, va tenir un ràpid èxit. Gràcies al seu cap de fruites tropicals i subtropicals (coco, manglar, bergamota, taronja ...) i el seu cor de flors (gerani, lliri de les valls, gessamí), és extremadament dolça i sensual. Descobreixi també la nostra selecció de perfums exclusius per a home amb una olor refinat i elegant: submergiu-vos en un món diferent, ple d'un perfum místic i elegant d'alta perfumeria. Accentuï la seva audàcia portant el perfum de luxe que més li convingui. Descobreixi la nostra selecció de perfums elaborats amb ingredients seleccionats amb la major cura. Cal destacar que molts perfums Chopard (per exemple, Happy Spirit) complementen les col·leccions de bijuteria o els rellotges de el mateix nom. Cell es reflecteix en el disseny d'aquests flascons de perfum, sovint en forma de pedres precioses.

Chopard ha creat la primera fragància de catifa vermella, un remolí de resplendor i seducció associat a les roses més belles del món. Les flors es despleguen llegeixen aura amb mi una catifa vermella en un sublim congost de fragàncies naturals, mentre giren i ballen, provocant una miríada d'emocions. La marca Chopard seduirà sens dubte a tots els que s'alimenten de productes més que de qualitat, el que significa contribuir indirectament a una bona causa i el desig de conèixer la història a través dels perfums poc comuns i molt originals. 

Filter by

Categories

Gènere

Filter