El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

V&L FRUTAL AGUA 8 EDT VAPORITZADOR 150ML

Tamaños
Color:
150 ML
Sin existencias
100 ml / 11.83€
17,75 €
Júlia Travalo Blue
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Travalo Blue Regal *Caixa Júlia + flascó recarregable buit en compres superiors a 120 €.Fins al 14/02/2026 o fins a fi dexistències. *Caixa subjecta a disponibilitat i limitada segons existències.
Aconsegueix un descompte en les teves compres
–20% de descompte en fragància + cosmètica. *Descompte aplicat a la unitat de menor valor. Promocions no acumulables.
Aconsegueix un descompte en les teves compres
–20% de descompte en dues o més fragàncies. *Descompte aplicat a la unitat de menor valor. Promocions no acumulables.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,27€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Aigües de V&L Nº8 Temptació Eau de Toilette 150 ml. Un nou despertar al camp d'aigües de Victorio & Lucchino. L'estiu dóna la benvinguda a la fragància refrescant-se a la transparent aigua. Aquesta fragància omple de positivisme, vitalitat i energia. Una unió chic i divertida per a una versió més alegre de la natura.

Vaporitzar a les zones de pols del cos per a una major intensitat i durada de la fragància.

Notes olfactives principals: bergamota, aranja i prunera; gessamí, peònia i grosella vermella i sàndal, mesc i cedre.

Va bien con