Aquest estiu et tornem el 50% de les teves compres en cupons bescanviables i, per compres a partir de 130 €, t’emportes un regal! Veure més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Tamaños
Color:
200 ML -84%
Sin existencias
100 ml / 4.00€
51,00 € 7,99 €
Producte de descompte amb darreres unitats.
Articles amb descompte per disposar de darreres unitats.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,12€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Exfoliant de sucre per a les cames, efectiu però prou suau fins i tot per als tipus de pell més sensibles. Les cèl·lules mortes de la superfície i les impureses s'esvaeixen revelant una pell sana i brillant a sota. L'oli d'argan ric en antioxidants i l'oli d'ametlles dolces rehidraten, regeneren i milloren l'elasticitat. Augmenta la circulació, desalenta la cel·lulitis i redueix la pesadesa i la inflor. Les cames se senten sedoses, suaus, flexibles, tonificades i reviscudes.

Aplicar amb un suau massatge, deixar actuar uns minuts i retirar amb aigua, fer un cop per setmana.

Sacarosa, oli de llavor de Helianthus Annuus (gira-sol), glicerina, oli de Prunus Amygdalus Dulcis (ametlla dolça), laurat de sacarosa, perfum (fragància), aqua (aigua), estearat de sacarosa, oli de llavor d'argània spinosa, llimona , linalol.

*Aquesta llista d’ingredients té únicament caràcter informatiu; atès que la composició dels productes pot canviar, consulteu sempre la llista d’ingredients de l’envàs per obtenir la informació més actualitzada.

Va bien con