FROZEN II EAU DE TOILETTE 100 ML
Tamaños
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 10.45€
10,45 €

Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,16€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.
Más información
Frozen II Eau de toilette 100ml de Disney, una fragància infantil que aporta personalitat i força com els seus personatges d'Anna i Elsa. Endinsa't al món d'Arendelle i coneix les seves aromes més fresques amb aquesta essència d'Air-Val.
Notes: Afruitat, Floral i Almizclado.
Frozen II, una fragància fresca amb què aprofundiràs en el món d'Anna i Elsa. Eau de Toilette amb notes afruitades i florals.
EAN13:
8411114085807
Quantitat:
100 ML
Tipus de Marca:
Luxe,
Selectiva
Família Olfactiva:
Floral,
Fruital
Gènere:
Dona
Concentración:
Eau de Toilette
Vaporitzar a les zones de pols i coll