Descobreix el lloc per a tots els teus estius. Emporta't un regal amb la teva compra. Veure més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

L'HOMME MENTHE EAU DE TOILETTE 100ML

Tamaños
Color:
100 ML -85%
Sin existencias
100 ml / 6.49€
42,00 € 6,49 €
Clutch Estiu
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Clutch Estiu Regal per compra igual o superior a 150 €, de l'1 al 31 de juliol o fins a fi d'existències. No compatible amb el regal Iconic Green Edition Bag S.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,10€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Herbes Royales es una interpretación moderna de la planta aromática del helecho, emblemática en la perfumería masculina. Utilicé una menta helada que añade masculinidad a la fragancia. Este toque de menta añade una sofisticación masculina a la espuma de geranio y vetiver, que encaja bien con el helecho aromático y acentúa el aroma de la lima y la esencia de albahaca más pura.

Un toque de menta y salvia sobre una base almizclada y amaderada. Una composición moderna y elegante para el hombre Roger&Gallet que disfruta de su tiempo. Vibrante, contemporánea, magnética.