Nova col·lecció Timeless Cities: tresors convertits en fragàncies d'autor. Descobriu-la AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

SCALPERS KIDS BOY EAU DE TOILETTE VAPORITZADOR 100ML

Tamaños
Color:
100 ML -51%
Disponible
100 ml / 28.95€
58,50 € 28,95 €
Pareo Solars
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Pareo Solars Emporta't aquest pareo de regal per compres superiors a 150€. Fins i tot fina d'existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,43€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Una fragància mescada-afruitada-fusta que ressalta el caràcter enèrgic gràcies a una sortida d'Oli de Mandarina, Codony i Poma; un cor alegre d'Oli de Gingebre, Oli d'Ametlles i un Acord Humit; i una base desenfadada de Vainilla, Oli de Fusta de Cedre i una barreja d'Almizcles.

Es vaporitza a les zones de pols del cos per a una intensitat i durada més gran de la fragància.

Notes de sortida: Oli de Mandarina, Codony i Poma.

Notes de cor: Oli de Gingebre, Oli d'Ametlles

Notes de fons: Vainilla, Oli de Fusta de Cedre i una barreja d'Almizcles.

ALCOHOL DENAT., AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, LIMONENE, LINALOOL, HYDROXYCITRONELLAL, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, COUMARIN, CITRAL, GERANIOL.

Va bien con