Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Clean Up Oli en Llet Netejador 200 ml

Tamaños
Color:
200 ML
Disponible
100 ml / 8.65€
17,30 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,26€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Els netejadors agressius poden eliminar el greix i els lípids, deixant la pell seca i escamosa.

El gel netejador purificant elimina eficaçment el maquillatge, les restes de protector solar i la brutícia sense ressecar la pell.

Ideal per a pells mixtes a greixos! Conté extracte d'Hipèric, un ingredient astringent que controla i equilibra la producció de sèu per prevenir les canyelles.

Eficàcia demostrada en l'eliminació de partícules contaminants (indoor i outdoor).

Dia rere dia redueix l'adherència d'aquestes partícules a la pell.*

Els netejadors i tònics d'Anne Möller inclouen un suc natural d'ingredients detoxificants: extracte de Guayaba i Ginseng, que potencien la vitalitat de la pell i l'energitzen.

Ampolla 100% reciclada, donant una segona vida als plàstics. 95% ingredients d'origen natural.

Aplicar sobre la pell seca fent massatges amb moviments circulars; un cop dissolt el maquillatge, afegiu-hi una petita quantitat d'aigua fins que es converteixi en una llet lleugera, i finalment esbandiu-la amb aigua.

Va bien con