Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

ETERNITY MEN AFTER SHAVE 100ML

Tamaños
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 49.20€
49,20 €
Reviews
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,74€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Eternity for Men Aftershave refresca i revigoritza per començar el dia amb una nota alta. Una fragància clàssica; contemporània i sofisticada. Les notes de mandarina i sàlvia es complementen amb herbes fresques, cedre humit i molsa.

Una fragància clàssica en harmonia amb l'esperit de l'home, Eternity for Men Aftershave és sensible però masculí, fort però refinat. És energitzant i enfortidor, amb una aroma revitalitzant. Creat per a una persona romàntica aferrada als valors atemporals de la família, la feina, la salut i la felicitat. Per a un home modern a gust amb ell mateix i amb el seu món.

Eternity for Men lidera amb mandarina i sàlvia, amb un toc de lavanda. Els tons de fusta de cedre transmeten la masculinitat i la força de connexió a terra.

Eternity és complex i distintiu alhora que evoca una elegància senzilla i atemporal.

Vaporitzar a les zones de calor del cos per a una major intensitat i durada de la fragància.

AQUA/WATER/EAU, PROPYLENE GLYCOL, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, PARFUM/FRAGRANCE, DIETHYLHEXYL SEBACATE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYDLIMETHYL TAURATE COPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, SQUALANE, PHENOXYETHANOL, POLYSORBATE 60, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, HEXYL CINNAMAL, TITANIUM DIOXIDE, DISODIUM EDTA, METHYLPARABEN, XANTHAN GUM, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, LINALOOL, BISABOLOL, PROPYLPARABEN, TRIETHANOLAMINE, LIMONENE, ETHYLPARABEN, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, FARNESOL, ALLANTOIN, COUMARIN, GALACTOARABINAN, PANTHENOL, CITRONELLOL, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRIC ACID.

Va bien con
3  Comentaris
Encara no hi ha ressenyes de clients.