Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

LA PANTHERE PARFUM VAPORITZADOR

Grandàries
Color:
30 ML
Disponible
100 ml / 206.00€
61,80 €
Color:
50 ML
Disponible
100 ml / 179.98€
89,99 €
Color:
75 ML
Sin existencias
100 ml / 163.99€
122,99 €
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 125.50€
125,50 €
Color:
200 ML RECARGA
Disponible
100 ml / 69.00€
137,99 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 2,07€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Percep la suavitat de La Panthère a la teva pell i sent la calor de la seva estela.

L'icònic acord floral felí intensifica la seva felinitat en aquesta nova proposta olfactiva.

La gardènia es tenyeix de color i cobra vida amb les notes d'albercoc de l'osmanthus. L'acord xipre s'intensifica sobre la pell com una carícia.

Una creació signada per Mathilde Laurent, perfumista de la Maison Cartier.

Aplica l'Eau de Parfum als teus canells i coll. No fregueu, deixeu-ho assecar naturalment.

No podràs resistir-te a aplicar-lo suaument sobre la pell i la roba al matí.

INGREDIENTES: ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), LINALOOL, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL BENZOATE, CITRAL, EVERNIA PRUNASTRI (OAKMOSS) EXTRACT, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE, ISOEUGENOL, CINNAMYL ALCOHOL, ANISE ALCOHOL, CITRONELLOL, EUGENOL, BENZYL ALCOHOL * Información no contractual

Va bien con