El Dia del Pare és a prop, troba el detall perfecte AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
50 ML
Disponible
100 ml / 98.80€
49,40 €
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 68.40€
68,40 €
Color:
150 ML
Disponible
100 ml / 56.66€
84,99 €
Mini Loewe Esencia EDP 7 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Mini Loewe Esencia EDP 7 ml Obsequi per la compra d´un perfum de la categoria Perfums Home de Loewe de 100ml o superior, Cofres no inclosos. Fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,27€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

LOEWE Aigua Eau de Toilette. La col·lecció LOEWE Botanical Rainbow està composta per nova icòniques famílies de fragàncies que tradueixen la profunda inspiració de LOEWE Perfums a la natura en emoció i estètica a través del perfum. Unificada sota una identitat visual comuna basada en l'icònic flascó en forma de bloc, dissenyat per primera vegada pel director creatiu de la marca, Jonathan Anderson, per al llançament de 001, la col·lecció Botanical Rainbow està connectada a través de l'Acord LOEWE - el ADN olfactiu de la marca inspirat per l'estepa espanyola.  

Vaporitzar la fragància a zones de pols i coll.

Notes Olfactives: Yuzu - Bergamota - Mandarina italiana - Te de Ceilan - Mate - Pebre blanc - Cedre de l'Atlas del Marroc - Sàndal - Almizcle.

Va bien con