

Contacta amb els nostres Beauty Expert en línia, sempre que tinguis dubtes sobre un producte o si necessites un assessorament personalitzat. Pots fer-ho trucant al nostre centre d'atenció telefònica de dilluns a divendres, de 9 a 17: 00h o enviant un correu a info@perfumeriajulia.ad o al formulari de consultes.
Som distribuïdor oficial de totes les nostres marques i per això pots tornar la teva comanda amb totes les garanties i sense cap cost. Per a això només necessites trucar al nostre centre d'atenció telefònica o apropar-te a alguna de les nostres botigues físiques d'Espanya. El producte a retornar ha d'estar en les condicions que es va lliurar.
Amb la teva comanda on line sempre rebràs 3 mostres de regal perquè puguis provar llançaments, novetats de cosmètica i perfumeria selectiva o parafarmàcia. L'enviament de mostres és un servei gratuït que no pot ser personalitzat per a cada client, però el nostre equip d'experts intenta seleccionar detalls relacionat a la teva compra.
Gaudeix de les teves compres amb despeses d'enviament gratuït; adquireix qualsevol tipus de producte i la teva comanda arribarà al teu domicili sense cap cost.
LOEWE 7 Eau de Toilette, la fragància original, ara en un nou flascó ple de color formant part de l'arc de Sant Martí botànic de LOEWE.
Una fragància inspirada en els confins de lespai exterior, una sensació de misteri etern.
Un Eau de Toilette original compost a través de set ingredients i marcat per la intensitat de l'encens, les baies de pebre vermell i la poma vermella.
LOEWE 7 Eau de Toilette apareix encapsulat en un bloc de color blau mitjanit metal·litzat.
Acqua Di Giò Profondo Eau De Parfum
error No s'ha pogut enviar la teva ressenya de reconeixement.
feedback Denunciar comentari
check_circle Demanda enviada
error No es pot enviar la teva demanda