¡Brilla amb estil aquest estiu i emporta't una bossa clutch de regal per compres superiors a 135€! Descobreix-ne més AQUÍ>>
Troba la millor selecció de productes solars al millor preu! Veure productes
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
30 ML
Disponible
100 ml / 420.00€
126,00 €
Bossa d'Estiu
Aconsegueix un regal en les teves compres.
Bossa d'Estiu Obsequi per compres superiors a 135€. Fins al 31/07/2025 o fi dexistències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,89€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Sèrum Solar SPF 50 de Textura Lleugera

També actua com a tractament, proporciona una protecció d'ampli espectre davant dels raigs UVA i UVB.

Un complex actiu d'extracte de cassia, vitamina E i beta-glucà protegeix la pell del dany oxidatiu, mentre que la verdolaga, un potent ingredient antienvelliment, ajuda a calmar la pell i redueix els signes visibles d'irritació.

Beneficis clau:

Proporciona protecció d'ampli espectre SPF 50 contra els raigs UVA i UVB

Protegeix i promou la resiliència de la pell amb extracte de cassia, vitamina E i beta-glucà

Té una textura lleugera a la pell

Prou suau per a pells sensibles

Dr. Barbara Sturm diu:

"El meu SUN DROPS SPF 50 és un híbrid únic de protecció solar i tractament, que combina ingredients de protecció solar d'ampli espectre amb ingredients anti-envelliment i antioxidants que combaten els efectes secundaris de l'exposició al sol"

- DR. BARBARA STURM

Apliqueu SUN DROPS SPF 30 generosament, 15 minuts abans d'exposar-se al sol com a últim pas en el seu règim de cura de la pell.

Eviteu el sol del migdia i torneu a aplicar amb freqüència per mantenir la protecció solar, especialment després de transpirar, nedar o assecar-se amb una tovallola.

No et sobreexposis al sol, fins i tot si utilitzeu un protector solar.

aqua/water/eau, dibutyl adipate, c12-15 alkyl benzoate, diethylamino hydroxybenzoyl hexyl benzoate, bisethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine, ethylhexyl triazone, glycerin, phenylbenzimidazole sulfonic acid, arginine, lactobacillus/portulaca oleracea ferment extract, cellulose, dicaprylyl carbonate, tocopheryl acetate, leuconostoc/radish root ferment filtrate, sodium carboxymethyl beta-glucan, sodium hyaluronate, carnosine, panthenol, biosaccharide gum-1, sphingomonas ferment extract, ethylhexylglycerin, microcrystalline cellulose, sodium stearoyl glutamate, citric acid, sodium gluconate, caprylyl glycol, cellulose gum, helianthus annuus (sunflower) seed oil, phenoxyethanol, tocopherol, pantolactone.

Va bien con