Troba la millor selecció de productes solars al millor preu! Veure productes AQUÍ>>
Troba la millor selecció de productes solars al millor preu! Veure productes
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
50 ML
Disponible
100 ml / 80.00€
40,00 €
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 63.40€
63,40 €
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,95€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Pura i addictiva. Neroli espurnejant amb accents de nou de Macadamia, iris i mesc blanc.

Les primeres notes transparents i lluminoses d'un neroli espurnejant barrejat amb els accents florals del neroli i la frescor dels cítrics i del cristalfizz donen pas a un cor floral enlluernador on l'iris s'adorna amb la força vital del gessamí sambac i la sensualitat de l'heliotrop. , sobre una base d'un cremós mesc blanc.

A la base, mescles blancs i ambroxan, ingredient estrella de Maison Courrèges, donen a la fragància una estela vellutada i envoltant.

Un producte de disseny, origen i fabricació francesos amb plena consciència ecològica.

Polvoritzar "L'eau de liesse" sobre la pell amb un gest ampli i lleuger, insistint en els punts calents del cos per aportar volum, persistència i adherència de la nota.

Notes de sortida: Neroli i nou de macadàmia

Notes de cor: Iris i jazmin Sambac

Notes de fons: Almescles blancs i ambrox

Va bien con