Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

LA MER TÓNICO THE ESSENTIAL TONIC

Grandàries
Color:
15 ML
Disponible
100 ml / 277.33€
41,60 €
Color:
200 ML
Disponible
100 ml / 40.00€
80,00 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,20€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Dissenyada per utilitzar-se just després de la neteja, la seva textura fluida fresca omple instantàniament la pell amb una reconfortant hidratació, alhora que la prepara per al tractament posterior.

Amb l'ús continuat, la pell llueix més llisa, radiant i visiblement uniforme.

• Equilibra i hidrata la pell després de la neteja

• Calma i alleuja la irritació al contacte

• Millora la receptivitat de la pell al tractament

• El seu ús continuat ajuda que la pell llueixi visiblement més llisa i amb un to més uniforme

Després de netejar el rostre i el coll, xopa un disc de cotó i lliscar-lo per les dues zones. A continuació, aplica el teu règim La Mer.

Va bien con