Descobreix el lloc per a tots els teus estius. Emporta't un regal amb la teva compra. Veure més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Hydra Zen Gel Cream

Grandàries
Color:
30 ML
Sin existencias
100 ml / 63.00€
18,90 €
Color:
50 ML
Sin existencias
100 ml / 63.90€
31,95 €
Clutch Estiu
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Clutch Estiu Regal per compra igual o superior a 150 €, de l'1 al 31 de juliol o fins a fi d'existències. No compatible amb el regal Iconic Green Edition Bag S.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,48€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Lancôme Hydra Zen Gel Cream. Crema a gel hidratant i calmant.

Hydra Zen Gel Cream, una crema amb textura de gel que hidrata i enforteix la barrera cutània per ajudar a reduir la sensibilitat de la pell.

Tractament hidratant per a tota mena de pells, impulsada pels seus actius biotecnològics.

La seva fórmula està enriquida amb extracte de rosa Centifolia d'origen natural que aporta una fragància floral relaxant i impulsada amb àcid hialurònic biotecnològic i bisabolol calmant.

Aquesta textura lleugera de crema de gel proporciona una hidratació duradora de fins a 72 hores* i una eficàcia visible en la reducció de l'envermelliment després d'una setmana**.

1- Comença amb Tonique Confort, per preparar i calmar la pell.

2- Completa amb Hydra Zen Gel Cream per a un reforç d'hidratació i un efecte calmant immediat, reducció visible d'envermelliment i sensibilitat.

3- Finalitza amb UV Expert Supra Screen, protecció SPF 50+ invisible per protegir la pell i ajudar a prevenir els signes d'envelliment fotoinduït.

761784 62 - INGREDIENTS:  AQUA / WATER / EAU • ROSA CENTIFOLIA FLOWER WATER • GLYCERIN • SQUALANE • DICAPRYLYL CARBONATE • AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE • CI 14700 / RED 4 • ALCOHOL • TOCOPHEROL • HYDROXYACETOPHENONE • SODIUM HYALURONATE • SODIUM BENZOATE • SODIUM HYDROXIDE • XANTHAN GUM • ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER • CAPRYLYL GLYCOL • BISABOLOL • ROSA CENTIFOLIA FLOWER EXTRACT • OCTYLDODECANOL • POTASSIUM SORBATE • CITRIC ACID • CITRONELLOL • PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L. N70036483/1).

*Aquesta llista d’ingredients té únicament caràcter informatiu; atès que la composició dels productes pot canviar, consulteu sempre la llista d’ingredients de l’envàs per obtenir la informació més actualitzada.

Va bien con

Alternatives disponibles

Aquest producte està esgotat. Et recomanem aquestes opcions similars disponibles.

Vistos recentment

Torna fàcilment als productes que has consultat anteriorment.