Descobreix el lloc per a tots els teus estius. Emporta't un regal amb la teva compra. Veure més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Attivi Puri Gotes Àcid Hialurònic + Poliglutàmic

Grandàries
Color:
30 ML -36%
Pocas unidades
100 ml / 104.53€
49,00 € 31,36 €
Clutch Estiu
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Clutch Estiu Regal per compra igual o superior a 150 €, de l'1 al 31 de juliol o fins a fi d'existències. No compatible amb el regal Iconic Green Edition Bag S.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,47€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Collistar Attivi Puri Gotes Àcid Hialurònic + Poliglutàmic. Tractament en gotes concentrat amb 4 pesos moleculars d'àcid hialurònic que aporten una hidratació intensa a diversos nivells.

L'Àcid hialurònic emprat és una combinació especial amb 4 pesos moleculars diferenciats:

1. Alt: forma una pel·lícula protectora a la superfície cutània que limita la pèrdua fisiològica d'aigua;

2. Mitjà-alt: reté l'aigua a la superfície cutània i nodreix l'estrat còrni;

3. Mitjà-baix: aporta hidratació i repara l'estrat corni danyat;

4. Baix: penetra profundament a la pell, hidratant-la i restaurant-la des de l'interior.

L'Àcid hialurònic es combina amb Àcid poliglutàmic, un actiu biocompatible que augmenta la hidratació cutània, gràcies a la notable capacitat d'absorció de l'aigua i que, a més, inhibeix la degradació de l'Àcid hialurònic present de forma natural a la pell.

La fórmula està enriquida amb Inulina, un prebiòtic natural que ajuda a preservar el microbioma cutani; per això, nodreix selectivament la flora bacteriana i contribueix al bon funcionament de la barrera epidèrmica.

Resultats: la pell s'hidrata en profunditat, les petites arrugues i els signes de la deshidratació es minimitzen progressivament, la superfície cutània s'allisa i suavitza amb un efecte lífting.

Per a qui: apte per a tota mena de pells, fins i tot pells sensibles.

Indicat també per després de tractaments estètics no ablatius.

AMB 4 pesos moleculars d'Àcid hialurònic - Àcid poliglutàmic - Inulina

NO CONTÉ silicones - alcohol-colorants - perfum - ingredients d'origen animal

Aplicar a la cara i al coll amb lleugeres pressions, al matí ia la nit.

Continuar amb la crema Actius Puros més adequada per a les necessitats individuals.

AQUA, PROPANEDIOL, SODIUM HYALURONATE, LEVULINIC ACID, GLYCERIN, SODIUM LEVULINATE, PENTYLENE GLYCOL, SODIUM ANISATE, SODIUM HYDROXIDE, INULIN, SODIUM POLYGLUTAMATE, SODIUM ACETYLATED HYALURONATE, ALPHA-GLUCAN OLIGOSACCHARIDE, SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER, HYDROLYZED SODIUM HYALURONATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN

*Aquesta llista d’ingredients té únicament caràcter informatiu; atès que la composició dels productes pot canviar, consulteu sempre la llista d’ingredients de l’envàs per obtenir la informació més actualitzada.

Va bien con

Vistos recentment

Torna fàcilment als productes que has consultat anteriorment.