Aquest estiu et tornem el 50% de les teves compres en cupons bescanviables i, per compres a partir de 130 €, t’emportes un regal! Veure més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
200 ML -45%
Pocas unidades
100 ml / 3.00€
10,90 € 5,99 €
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,09€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

HAAN Face Cleanser per a Pells Seques. Compost per un 97,1% d'ingredients d'origen natural, aquest gel netejarà la pell alhora que la hidrata i li aporta elasticitat.

Pèptid és un actiu antioxidant que ajuda a contrarestar els efectes de la contaminació, aporta lluminositat i millora els signes de l'envelliment.

Què més fa el pèptid a la teva pell?

Protegeix la pell de la contaminació.

Aporta llum i redueix la hiperpigmentació.

Redueix la inflamació

Apliqui la crema facial peptídica després daquest netejador per desenvolupar la seva rutina bàsica de cura de la pell i il · luminar-la.

Aplicar matí i nit, fent massatges sobre la pell humida amb suaus moviments circulars. Esbandida bé amb aigua.

Aigua, glicerina, lauroil sarcosinat de sodi, cocamidopropil betaïna, clorur de guar hidroxipropiltrimoni, àcid cítric, benzoat de sodi, sorbat de potassi, EDTA disòdic, perfum (fragància), inulina, EDTA tetrasó 2.

*Aquesta llista d’ingredients té únicament caràcter informatiu; atès que la composició dels productes pot canviar, consulteu sempre la llista d’ingredients de l’envàs per obtenir la informació més actualitzada.

Va bien con