Aquest estiu et tornem el 50% de les teves compres en cupons bescanviables i, per compres a partir de 130 €, t’emportes un regal! Veure més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
50 ML -28%
Sin existencias
100 ml / 133.20€
92,00 € 66,60 €
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,00€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Payot Laboratoires Set Roselift Creme Liftante. Un set ideal per potenciar la producció de col·lagen, millorar la fermesa i redensificar la pell.

El Set conté:

50 ml Creme Liftante Roselift

15 ml Creme liftant regard (contorn ulls) + quartz roller

Completa la teva rutina descongestionant el contorn dels ulls amb la pedra de quars inclosa al set!

Aplicar al matí sobre rostre, coll i escot perfectament nets, després de Rose Lift Collagen Concentrè.

Principis actius: Extracte patentat de rose de Damasc, Pèptid i Extracte de civada.

*Aquesta llista d’ingredients té únicament caràcter informatiu; atès que la composició dels productes pot canviar, consulteu sempre la llista d’ingredients de l’envàs per obtenir la informació més actualitzada.

Va bien con