Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Set Gaultier Divine Eau de Parfum

Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 84.95€
84,95 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,27€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Aquest set de regal conté un Gaultier Divine Eau de Parfum 100 ml, una Loció Corporal 75 ml i un format de viatge 10 ml. 

Des del 1976, Jean Paul Gaultier celebra totes les dones amb valentia i passió. Lliures en tots els sentits.

Perfectes amb les corbes. Orgulloses de ser elles mateixes sense complexos.

La seva llibertat s'encapsula en una exquisida cotilla, cònica, i ja icònica. Un homenatge audaç a totes les dones.

Una tensió fluida entre dos acords, floral i dolç, travessats per una vibració salada.

Majestuós i solar, aquest lliri espectacular a la Gaultier aporta la seva voluptositat en un vaixell de flors blanques, mentre que una merenga aèria aporta la seva dolçor deliciós.

L'addicció és inèdita!

Vaporitzar a les zones de calor del cos per a una major intensitat i durada de la fragrância.

Sal

Lliri

Merengue

Floral Gourmand

Va bien con