"
width="100%"
alt="Set Multi Activa & Lip Perfector"
title="Set Multi Activa & Lip Perfector" />
"
width="100%"
alt="Set Multi Activa & Lip Perfector"
title="Set Multi Activa & Lip Perfector" />
"
width="100%"
alt="Set Multi Activa & Lip Perfector"
title="Set Multi Activa & Lip Perfector" />
"
width="100%"
alt="Set Multi Activa & Lip Perfector"
title="Set Multi Activa & Lip Perfector" />
Set Multi Activa & Lip Perfector
Más información
Set Multi Activa de Clarins. El Cofre Multi-Activa de Clarins és l'aliat ideal per a dones amb un estil de vida dinàmic.
Els seus tractaments de dia i de nit, enriquits amb extracte de cardenxa, combaten els primers signes de l'edat, hidraten i protegeixen la pell.
L'Embellidor de Llavis completa la rutina amb color, volum i nutrició.
Cofre Multi-Activa – Protecció Antiedat per a Dones Actives.
El Cofre Multi-Activa de Clarins és l'aliat perfecte per combatre els primers signes de l'edat i preservar la joventut de la pell.
Dissenyat per a dones amb un estil de vida dinàmic, aquest set inclou tractaments hidratants de dia i nit, enriquits amb extracte de cardenxa, que ajuden a reduir l'aparença de les primeres arrugues i protegeixen la pell de l'estrès diari.
Completa la rutina amb l'Embellidor de Llavis, que aporta color, volum i nutrició.
Aplica la Crema Multi-Activa Dia sobre la pell neta, estenent-la amb moviments ascendents.
A la nit, utilitza la Crema Multi-Activa Nit amb la mateixa tècnica per potenciar la regeneració cel·lular.
Finalitza amb l'Embellidor de Llavis, lliscant suaument per a hidratació i color natural.
AQUA/WATER/EAU. COCO-CAPRYLATE/CAPRATE. GLYCERIN. BETAINE. CETEARYL ALCOHOL. NIACINAMIDE.DIMETHICONE. GLYCERYL STEARATE. PEG-100 STEARATE. CETEARYL ETHYLHEXANOATE. AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER. CETEARYL GLUCOSIDE. PROPYLENE GLYCOL. PARFUM/FRAGRANCE. CAPRYLYL GLYCOL. DIPSACUS SYLVESTRIS EXTRACT. HYDROXYACETOPHENONE. MICA. CI 77891/TITANIUM DIOXIDE. POLYSILICONE-11. CHLORPHENESIN. TOCOPHERYL ACETATE. BUTYLENE GLYCOL. DISODIUM EDTA. CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. CITRIC ACID. TOCOPHEROL. ERYNGIUM MARITIMUM EXTRACT. MARRUBIUM VULGARE EXTRACT. PHENETHYL ALCOHOL. DECYL GLUCOSIDE. FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT. SODIUM CITRATE. ARBUTUS UNEDO FRUIT EXTRACT. LAPSANA COMMUNIS FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT. MARIS SAL/SEA SALT/SEL MARIN. CI 17200/RED 33. [V4298A]
*Aquesta llista d’ingredients té únicament caràcter informatiu; atès que la composició dels productes pot canviar, consulteu sempre la llista d’ingredients de l’envàs per obtenir la informació més actualitzada.
Alternatives disponibles
Aquest producte està esgotat. Et recomanem aquestes opcions similars disponibles.






