Troba la millor selecció de productes solars al millor preu! Veure productes AQUÍ>>
Troba la millor selecció de productes solars al millor preu! Veure productes
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Rosa Moceniga Elixir Eau de Parfum

Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 183.50€
183,50 €
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 2,75€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Deu anys després del llançament de l'Eau de Parfum Rosa Moceniga, El Mercader de Venècia celebra la seva fragància emblemàtica amb el llançament d'un Eau de Parfum Concentrée que realça les notes florals i més envoltants que caracteritzen la seva piràmide olfactiva.

La fragància s'obre amb una explosió refrescant de cítrics: la taronja i la llimona, creen una nota de sortida fresca i vibrant.

Al cor, una combinació de roses elegants afegeix un toc majestuós a la fragància, aportant una sensació d'elegància i bellesa.

Les notes de fons són càlides i reconfortants gràcies a la vainilla que aporta matisos cremosos donant una sensació de sensualitat a la composició.

Vaporitzar a les zones de calor del cos per a una major intensitat i durada de la fragància.

NOTES SORTIDA: Essència de Taronja Sanguina Itàlia, Llimona Itàlia i Pera

NOTES COR: Essència Rosa Moceniga, Concentrat de Rosa NatSource Orpur™, Essència de Rosa Turquia Orpur i Rosa Absoluta Communelle Orpur

NOTES FONS: Vainilla CO2 Madagascar Orpur, Almizcley Fustes d'ambre

Va bien con