Nanatopia Eau de Parfum
Más información
Nanatopia Borntostandout Eau de Parfum Unisex
Nanatopia obre amb l'inconfusible aroma a pa de plàtan fet amb plàtans madurs, caramel·litzats a la perfecció.
No es tracta de simple fruita; és un caprici en tota regla banyat en rom, amb un toc generós que amplifica la calidesa alcohòlica de la nou moscada i la canyella.
Imagina el millor pa de plàtan, acabat de sortir del forn, amb un toc deliciosament entremaliat.
El cremós fava tonka aporta una riquesa vellutada, mentre que tocs de cipriol i un toc de mesc animal perduren a la pell.
És dolç, però amb una picada d'ullet i un somriure després d'un deliciós mos desordenat.
Nanatopia és per als que anhelen una experiència divertida.
Si creus que la dolçor pot ser sofisticada i que la indulgència pot deixar una empremta duradora, aleshores aquesta fragància és la teva parella perfecta.
INSPIRACIÓ
ESTÀ BÉ TORNAR-SE BOIG A VEGADES.
NO ET PRENGUIS LA VIDA MASSA A SERIÓS.
Deixa sortir al teu mico interior.
Nanatopia és el teu permís per abraçar el teu costat més divertit, dolç i lleugerament trasbalsat.
La vida és massa curta per avorrir-se!
Aquesta fragància és una entremaliada embotellada, un recordatori que de vegades els moments més deliciosos són els que s'alimenten d'un caos pur i alegre.
Vaporitzar a les zones de calor del cos per a una major intensitat i durada de la fragància.
SORTIDA: NOU MOSCADA, CANELA, ROM, ESSÈNCIA PURA DE LA SELVA
COR: PA DE PLÀTAN, CARAMEL FOS
FONS: ABSOLUT DE FAVA TONKA, OLI ESSENCIAL DE CIPROL, ORCANOX