Aquest estiu et tornem el 50% de les teves compres en cupons bescanviables i, per compres a partir de 130 €, t’emportes un regal! Veure més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
450 ML -20%
Pocas unidades
100 ml / 12.00€
67,50 € 54,00 €
Color:
450 ML RECÀRREGA -20%
Pocas unidades
100 ml / 10.00€
56,25 € 45,00 €
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,81€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Loció de Mans Tulipmania

Amb una mida que s'adapta perfectament al nostre flascó de loció de mans, la recàrrega de 450 ml permet continuar còmodament amb la seva rutina i reutilitzar el flascó.

Una loció lleugera i hidratant que s'absorbeix ràpidament i deixa les mans molt suaus i delicadament perfumades gràcies a la seva característica fragància.

El vigorós batec de les flors al mercat.

Tulipmania és una fragància floral vibrant que harmonitza la frescor de la fresia i de la tulipa amb el refinament de les fustes clares.

Completeu la vostra rutina amb el sabó i la crema de mans de la gamma Tulipmania per gaudir d'una experiència plaent i una fragància duradora.

No aplicar sobre la pell irritada o ferides, evitar el contacte amb els ulls.

Part superior: Fresia

Cor: Acord de tulipa

Base: Blonde Woods

Va bien con