"
width="100%"
alt="Old Fashioned Recarregable"
title="Old Fashioned Recarregable" />
Old Fashioned Recarregable
Más información
Eau de Parfum Old Fashioned by Kilian.
Només millora amb l'edat: Old Fashioned és una fragància d'herència i sofisticació nova, amb acords de whisky inspirats en la complexa estructura gustativa d'un whisky de pura malta envellit durant 18 anys.
Creat en col·laboració amb la perfumista Sidonie Lancesseur, Kilian Hennessy volia que Old Fashioned evoqués només el whisky més pur i excel·lent: un single malt, és a dir, un licor cultivat en una destil·leria i envellit a la perfecció amb una riquesa mínima de dues dècades seguint la millor tradició.
Old Fashioned es desenvolupa en el temps, obrint-se com un primer i increïble glop amb absolut de blat i l'aspecte licorós lleugerament floral de l'essència de Davana. Old Fashioned evoluciona cap a un complex d'essència de fusta de cedre ultraconcentrada i absolut d'immortal, amb notes duradores de Styrax i bàlsam de Tolu, per suggerir bótes envellides i els boirosos aturats boscosos de la tradició escocesa.
Old Fashioned és una fragància d'una altra època, un refinament olfactiu modern, com el sabor d'un whisky escocès excepcional en una delícia a l'antiga.
Vaporitzar la fragància a zones de pols i coll.
Notes cap: Davana, Blat daurat
Notes cor: Cedre, Sempreviva
Notes base: Bàlsam de Tolú, Styrax




