Aquest estiu et tornem el 50% de les teves compres en cupons bescanviables i, per compres a partir de 130 €, t’emportes un regal! Veure més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
150 ML -13%
Disponible
100 ml / 17.33€
30,00 € 26,00 €
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,39€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Desmaquillant Suau per a Ulls i Llavis.

Desmaquillant bifàsic d´alta tolerància.

L'acció sinèrgica d'olis botànics al costat de l'extracte de ginseng i hamamelis retira eficaçment el maquillatge més resistent proporcionant suavitat immediata alhora que contribueix a reduir l'estrès oxidatiu que accelera l'envelliment cutani.

ALTA TOLERÀNCIA I SUAVITAT

RETIRA EL MAQUILLATGE MÉS RESISTENT, FINS I TOT WATERPROOF

HIDRATA EN PROFUNDITAT

Tot tipus de pell

Testat dermatològicament

Testat sota control oftalmològic

Agiteu suaument per barrejar la fase aquosa i oliosa. Impregnar un disc de cotó i aplicar.

ÀCID HIALURÒNIC BOOSTERITZAT

AIGUA DE ROSA DAMASCENA

PANTHENOL + ALANTOÏNA

Hidratació multi-nivell. La combinació d'HA activat amb diferents pesos moleculars i aigua de roses proporciona una hidratació multicapa de llarga durada.

EXTRACTE DE HAMAMELIS

EXTRACTE DE CAMAMILLA

EXTRACTE D'ACIÀ

TECNOLOGIA MICELAR

Esferes de tensioactius de doble afinitat. El seu nucli lipofílic atrapa la brutícia (maquillatge, sèu i contaminació). El seu exterior hidrofílic permet una eliminació fàcil i sense residus.

*Aquesta llista d’ingredients té únicament caràcter informatiu; atès que la composició dels productes pot canviar, consulteu sempre la llista d’ingredients de l’envàs per obtenir la informació més actualitzada.

Va bien con