"
width="100%"
alt="Neroli Orchidee Shower Gel"
title="Neroli Orchidee Shower Gel" />
Neroli Orchidee Shower Gel
Grandàries
Color:
250 ML
Disponible
100 ml / 6.48€
16,20 €
Aconsegueix un regal en les teves compres
Pashmina Blava
Per compres superiors a 150€, emporta't un regal Júlia. Del 01/12/25 al 22/12/25 o fi d'existències.
Aquest producte ha estat incorporat fa poc al nostre catàleg com a novetat de llançament al mercat, o perquè hem vist que interessava als nostres usuaris. No esperis més prova-ho!
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,24€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.
Más información
L Occitane shower gel aromàtic a neroli.
Aquest gel de dutxa envolta la teva pell en un delicat vel aromàtic, evocant subtilment el rastre de l'eau de toilette Néroli Orchidée.
Conté extractes de neroli i fruit d'orquídia blanca.
Redescobreix el teu icònic gel de dutxa Néroli Orchidée, redissenyat amb un aspecte nou, modern i minimalista que reflecteix el patrimoni cultural de La Maison L’Occitane a Provence.
EAN13:
3253581782408
Quantitat:
250 ML
Tipus de Marca:
Selectiva
Família Olfactiva:
Floral
