Skin Care Movement. Fins a -20% a skincare premium. Finalitza en
D
H
M
S
Descobreix-ho
AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
30 ML
Sin existencias
100 ml / 114.67€
34,40 €
Aquest producte ha estat incorporat fa poc al nostre catàleg com a novetat de llançament al mercat, o perquè hem vist que interessava als nostres usuaris. No esperis més prova-ho!
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,52€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Peel Express mascareta rejovenidora i hidratant en un de Lixirskin.

Àcids, enzims i humectants es combinen en una gelatina sense aigua per millorar l'equilibri electrolític.

Amb un equilibri perfecte, aquest enginyós sistema ofereix més potència i eficàcia sense deixar de ser segur.

Redueix la cohesió cel·lular per renovar la superfície, potencia el mecanisme natural d'hidratació intern i estimula la renovació cel·lular per rejovenir la pell ràpidament.

Com se sent la teva pell:

La teva pell queda instantàniament lluminosa, suau, llisa, refinada, amb un to més uniforme i les línies d'expressió menys profundes.

Llista per absorbir l'EMULSIÓ UNIVERSAL per obtenir la màxima finor.

L'acció renovadora s'acumula durant la nit, la pell estarà encara millor l'endemà.

Aplica una quantitat de la mida d'una avellana a la cara, al coll i l'escot, evitant acuradament el contacte amb els ulls.

Massatge fins que la gelatina es torni blanca, deixa actuar durant 20 minuts i aclareix abundantment amb aigua tèbia.

Acaba amb l´EMULSIÓ UNIVERSAL per a una hidratació intensa.

Utilitzeu una o dues vegades per setmana.

No apte per a pells molt sensibles.

Glycerin, Aqua (Water), Glycolic Acid, Sodium Lactate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Lecithin, Lactobionic Acid, Behenyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Citrus Paradisi (Grapefruit) Peel Oil, Hydrogenated Castor Oil, Stearyl Alcohol, Lavandula Hybrida Herb Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Protease, Subtilisin, Mentha Piperita (Peppermint) Oil, Mica, CI 77491 (Iron Oxide), CI 77891 (Titanium Dioxide).

Va bien con