Cuida el teu cos i emporta't un regal exclusiu per les compres! Veure productes AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Phyto-Touche Illusion d’Été

Grandàries
Color:
11 GR
Sin existencias
100 gr / 636.27€
69,99 €
Aquest producte ha estat incorporat fa poc al nostre catàleg com a novetat de llançament al mercat, o perquè hem vist que interessava als nostres usuaris. No esperis més prova-ho!
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,05€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Gel en pols que realça la lluminositat.

Sisley Phyto-Touche Illusion d’Été és un gel en pols bronzejador que aporta calidesa a les pells clares i realça les ja bronzejades.

La seva textura ultra suau es fon perfectament, deixant un acabat translúcid i lleugerament nacrat.

Enriquida amb acetat de vitamina E i actius vegetals, la seva fórmula ajuda a reforçar la barrera protectora per limitar-ne la deshidratació.

El resultat: una pell còmoda, radiant i amb un bronzejat natural, com després d´un dia al sol, amb un halo lluminós i contorns delicadament esculpits.

Aplica Phyto-Touche Illusion d’Été per tota la cara per a un efecte bona cara.

Fes-lo servir en zones on incideix el sol: pòmuls, temples i front formant un “3”.

També a les espatlles i escot.

CETEARYL ETHYLHEXANOATE, GLYCERIN, ZINC STEARATE, DIMETHICONE, HYDROLYZED RICE PROTEIN, SQUALANE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, TOCOPHERYL ACETATE, AQUA/WATER/EAU, SODIUM ISOSTEARATE, POLYSORBATE 80, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, GELLAN GUM, 1,2-HEXANEDIOL, CALCIUM CHLORIDE, SODIUM CITRATE, XANTHAN GUM, C18-21 ALKANE, SODIUM CHLORIDE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, TOCOPHEROL, MICA, IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891). IL#10A

Las listas de ingredientes utilizados en la composición de los productos Sisley y Hair Rituel by Sisley se actualizan regularmente. Antes de aplicar los productos, se recomienda leer la lista de ingredientes impresa en la caja.

Va bien con