Nova col·lecció Timeless Cities: tresors convertits en fragàncies d'autor. Descobriu-la AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Crystal Clear + Refill

Grandàries
Color:
50 ML
Sin existencias
100 ml / 27.20€
13,60 €
Aquest producte ha estat incorporat fa poc al nostre catàleg com a novetat de llançament al mercat, o perquè hem vist que interessava als nostres usuaris. No esperis més prova-ho!
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,20€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Binomial Gel netejador facial pell greix.

INNOVACIÓ

Més que un netejador: un tractament complet amb gel. La combinació d'AHA's, BHA's i niacinamida ofereix neteja purificant i acció terapèutica en un sol pas, sense deixar la pell tirant ni compromesa.

Sense sensació de tibantor, només pell fresca, equilibrada i confortable.

TRACTAMENT ANTIACNÉ I ANTIETAT

La niacinamida (vitamina B3) redueix les lesions acneiques, minimitza els porus i controla l'excés de sèu mentre aporta propietats antioxidants, antiinflamatòries i antiedat. Un actiu que fa més del que esperes un netejador.

EXFOLIACIÓ SUAU I RENOVACIÓ CEL·LULAR

L'àcid salicílic (BHA) penetra al porus per regular la producció de sèu i reduir canyelles i barbs de forma eficaç.

El caviar cítric, font natural d'AHAs, accelera la renovació de la pell per a un resultat radiant i uniforme.

EFECTE CALMANT I TEMPERATURA EQUILIBRADA

L'extracte de camomil·la conté oligosacàrids que neutralitzen la irritació provocada pels agents netejadors per a una sensació de confort immediat.

L'extracte de bolets fermentats de Finlàndia és l'actiu que equilibra la temperatura de la pell i aporta aquest efecte fresc i calmant tan característic de Crystal Clear.

MICROBIOMA FRIENDLY I FUNCIÓ BARRERA

El duet d'extracte de Willow i Noni plant té cura del microbioma, redueix el sèu i la inflamació, i reforça la barrera cutània per a una pell sana i equilibrada amb cada rentat.

Si estàs a punt de finalitzar el Crystal Clear, és hora de comprar el teu Refill.

Aquest producte està preparat per enroscar-se dins del teu envàs original per a una dispensació correcta. 

Humiteja el teu rostre.

Aplicar el producte a la mà simulant la mida d'una avellana.

Massatge amb les mans mullades en moviment circulars i retira amb abundant aigua.

NIACINAMIDA

Redueix les lesions acneiques, porus i sèu. Propietats antiinflamatoris, antiedat i purificants. Unifica el to.

ÀCID SALICÍLIC

Exfoliant químic BHA. Regula la producció de sèu. Redueix barbs i canyelles. Activitat antibacteriana.

EXTRACTE DE WILLOW

Regula la producció del sèu, redueix lesions inflamatòries de l'acne i aconsegueix un equilibri de la flora bacteriana.

EXTRACTE DE NONI PLANT

Tractament per a la reducció de sèu i porus, antiinflamatori. Protegeix el microbioma i la barrera de la pell.

EXTRACTE DE CAMOMILA

Oligo-sacàrid que protegeix la pell de la irritació produïda pels agents netejadors.

EXTRACTE DE BOLETS

Extracte natural fermentat d'origen finlandès. Modula la temperatura donant un efecte calmant i refrescant.

EXTRACTE DE CAVIAR CÍTRIC

Font natural d'AHA que estimula la renovació de la pell. promou una pell radiant, fresca i suau.