Descobreix el lloc per a tots els teus estius. Emporta't un regal amb la teva compra. Veure més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Peau D'Ange Gommage Fondant Melting Body Scrub

Grandàries
Color:
200 ML -23%
Disponible
100 ml / 27.90€
72,50 € 55,80 €
Clutch Estiu
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Clutch Estiu Regal per compra igual o superior a 150 €, de l'1 al 31 de juliol o fins a fi d'existències. No compatible amb el regal Iconic Green Edition Bag S.
Aquest producte ha estat incorporat fa poc al nostre catàleg com a novetat de llançament al mercat, o perquè hem vist que interessava als nostres usuaris. No esperis més prova-ho!
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,84€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Gommage Fondant Peau d’Ange de Méthode Jeanne Piaubert.

Un exfoliant corporal fundent que allisa, nodreix i sublima la pell en un sol gest.

Enriquit amb oli de gira-sol orgànic i mantega de karité, nodreix intensament i ajuda a protegir la pell, deixant-la més flexible i confortable: 100% pell més nodrida i 95% pell més suau

Les partícules exfoliants d'os d'albercoc eliminen suaument les cèl·lules mortes i impureses, afinant la textura de la pell sense agredir-la.

La textura fundent es transforma durant l'aplicació, oferint una exfoliació eficaç i sensorial.

La pell queda més suau, hidratada i lluminosa, embolicada amb una fragància floral addictiva amb notes de ylang-ylang, rosa, iris i lliri de les valls.

Ideal per als que busquen una exfoliació suau amb un extra de nutrició i una experiència de benestar única.

Fer un massatge suau a l'exfoliant corporal sobre la pell neta i humida amb moviments circulars.

Esbandir bé.

Complex d'olis de sèsam i gira-sol orgànic:

Ric a Omega 6 i Vitamina E, amb propietats reparadores de la pell.

MANTECA DE KARITÈ

Amb propietats nutritives i protectores.

LLAVORS D'ALBARICOQUE

Fesols de llavors d'albercoc de diferents mides per a exfoliació i una sensorialitat inigualable.

WATER / AQUA, GLYCERIN, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER / BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CETYL ALCOHOL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) SEED POWDER / PRUNUS ARMENIACA SEED POWDER, PALMITIC ACID, STEARIC ACID, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL / HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, GLYCOL PALMITATE, FRAGRANCE / PARFUM, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, BENZYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, XANTHAN GUM, BENZOIC ACID, SODIUM BENZOATE, SODIUM HYDROXIDE, POLYSORBATE 60, SORBITAN ISOSTEARATE, TOCOPHEROL, CITRIC ACID

Va bien con