Aquest dia de la mare troba el regal que es mereix. Descobreix-lo AQUÍ >>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

HOMME DAY CONTROL ANTI-TRANSPIRANT 72H 150ML

Tamaños
Color:
150 ML
Disponible
100 ml / 10.50€
15,75 €
Reviews
Necesser Dia de la Mare
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Necesser Dia de la Mare Regal per compres superiors a 120€. Disponible del 20/4 fins al 03/5 o fins al final d'existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,24€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Ofereix una doble acció: una acció antitranspirant i una acció desodorant. Produeix un efecte setinat, suau, llis i polsós al tacte, sense ser enganxós. Testat dermatològicament. Sense alcohol.

Un desodorant efectiu que mantindrà la teva aixella protegida i perfecta durant 72 hores. Amb una aplicació suau i seca que deixen una sensació neta i llesta per a qualsevol de la manera més ràpida. La seva fórmula és subtil i no enganxosa.

Aplicar diàriament sobre les aixelles netes i seques. Deixeu assecar completament el producte abans del contacte amb la roba.

Va bien con
2  Comentaris
Encara no hi ha ressenyes de clients.