SISLEYA S ELIXIR 4FLX5ML
Tamaños
Color:
5 ML
Disponible
100 ml / 4,859.80€
242,99 €

Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 3,64€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.
Más información
EAN13:
3473311515001
Quantitat:
5 ML
Necessitat a cobrir:
Anti Arrugues,
Anti Edat,
Fermesa,
Lluminositat,
Nutrició,
Revitalitzant
Principis Actius:
Vitamina A,
Vitamina E
Utilitzeu-lo al matí ia la nit durant 4 setmanes (1 vial per setmana), sol o sota la cura habitual de la pell. Aplicar 5 gotes sobre cara i coll perfectament nets.
Per a una eficàcia òptima, repetiu el tractament de 2 a 4 vegades l'any segons els requisits de la pell. Sisleÿa-Elixir s'aconsella utilitzar a l'inici de cada temporada.
Va bien con