Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

EAU DE ROCHAS HOMME EAU DE TOILETTE

Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 35.80€
35,80 €
Color:
200 ML
Disponible
100 ml / 23.60€
47,20 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,71€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Eau de Rochas pour Homme posseeix una frescor viril que il·lumina la ment i embriaga els sentits gràcies als cítrics i als tocs aromàtics que componen la fragància. Les seves notes de fons enfustades de cedre evoquen una virilitat sòbria i alhora arrasadora.

Vaporitzar a les zones de pols del cos per prolongar l'aroma de la fragància.

Les notes de sortida són aldehids, llima (llimona verda), mandarina, alfàbrega, cedró (herba lluïsa, revetlla d'olor), ber gamota i llimona (llima àcida);

les Notes de Cor són coriandre, clavell, violeta, fresia, gessamí, lir io de les valls (muguet) i rosa silvestre;

les Notes de Fons són ambre, mesc, molsa de roure, vetiver i cedre.

Va bien con