Contacta amb els nostres Beauty Expert en línia, sempre que tinguis dubtes sobre un producte o si necessites un assessorament personalitzat. Pots fer-ho trucant al nostre centre d'atenció telefònica de dilluns a divendres, de 9 a 17: 00h o enviant un correu a info@perfumeriajulia.ad o al formulari de consultes.
Som distribuïdor oficial de totes les nostres marques i per això pots tornar la teva comanda amb totes les garanties i sense cap cost. Per a això només necessites trucar al nostre centre d'atenció telefònica o apropar-te a alguna de les nostres botigues físiques d'Espanya. El producte a retornar ha d'estar en les condicions que es va lliurar.
Amb la teva comanda on line sempre rebràs 3 mostres de regal perquè puguis provar llançaments, novetats de cosmètica i perfumeria selectiva o parafarmàcia. L'enviament de mostres és un servei gratuït que no pot ser personalitzat per a cada client, però el nostre equip d'experts intenta seleccionar detalls relacionat a la teva compra.
Gaudeix de les teves compres amb despeses d'enviament gratuït; adquireix qualsevol tipus de producte i la teva comanda arribarà al teu domicili sense cap cost.
Descripció
Viste tus uñas con los colores más luminosos. Lancôme presenta el nuevo Le Vernis: tonos ultra-brillantes, de larga duración y fáciles de llevar. Juegue con los colores utilizando dúos complementarios en los pies y manos, o para las verdaderas fashionistas, en manicura francesa. Brillo extremo y fórmula de larga duración. Un formato moderno y elegante con un aplicador mejorado para que la aplicación sea más fácil.
JÚLIA BONET LE VERNIS DENIM ON THE ROCKS
TRIO VERNIS KOKESHI JEREMY SCOTT 3x5ML
JÚLIA BONET LE VERNIS HYPNOTIC NIGHTS
JÚLIA BONET LE VERNIS BLOGGER'S FAVORITE



