El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

MONCLER POUR FEMME EAU DE PARFUM

60 ML
Preu de 100ml a 120.00€
72,00 € 100,00 € -28% T'ESTALVIES -28,00 €

100 ML
Preu de 100ml a 108.00€
108,00 € 150,00 € -28% T'ESTALVIES -42,00 €

150 ML RECARGA
Preu de 100ml a 78.00€
117,00 € 162,50 € -28% T'ESTALVIES -45,50 €

150ML RECARGABLE
Preu de 100recargable a 108.00€
162,00 € 225,00 € -28% T'ESTALVIES -63,00 €

SET WELLNESS XMAS 2023
Aconsegueix un regal per aquest producte
SET WELLNESS XMAS 2023 Per a compres superiors a 140€ en productes de Perfumeria Júlia Andorra, emporta't de regal 1 Beauty Sleep Set. Promoció vàlida a partir del 30/11/2023 al 15/12/2023 o fins a esgotar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 2,70€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Descripció

Una fragància floral enfustada, Moncler Pour Femme s'obre amb l'acord espurnejant de la pols de neu. Realitzat per la resplendor de la bergamota, evoluciona a través d'un ram de flors de gessamí blanc Sambac i heliotrop abans de submergir-se de ple a l'abraçada de l'exclusiu acord de fusta de muntanya.

La seva luxosa base es combina amb la vainilla per a un encant femení més durador.

La fragància Moncler Pour Femme es presenta en un flascó amb forma de flascó envoltat d'un acabat metàl·lic lacat i encoixinat, una picada d'ullet als orígens "alpins" de la marca ia l'icònic disseny encoixinat de les peces d'exterior de Moncler.

EAN13
3386460126274
Quantitat
100 ML
Tipus de Marca
Luxe
Família Olfactiva
Enfustada
Floral
Gènere
Dona
Format
Esprai
Flascó

Vaporitzar en nebulització perquè la fragància es posi suaument sobre el cos.

Bergamota

Gessamí blanc de Sambac i heliotrop

Acord de fusta de muntanya.

INGREDIENTS : ALCOHOL DENAT. (SD ALCOHOL 39-C), PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), BENZYL SALICYLATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BHT, LINALOOL, LIMONENE, CITRONELLOL, CITRAL, BENZYL ALCOHOL, CI 19140 (YELLOW 5), CI 14700 (RED 4).