Descobreix els imprescindibles de Júlia per a la teva tornada a la rutina. Veure’n més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Necesser Júlia Bonet Back To Beauty
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Necesser Júlia Bonet Back To Beauty Necesser Exclusiu per compres superiors a 130€ incloent-hi almenys un producte de skincare, del 21/09 al 04/10 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 2,47€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Crema Repulpant Antirides Extrême 50 ml + Minitalla Antirides Ulls 5 ml + Minitalla Antirides llavis 5 ml + Minitalla B21 Llet Desmaquillant 60 ml + B21 Tònic 60 ml.

La Crème Repulpante Soin Antirides Extrême d'Orlane és un tractament excepcional que actua a l'arrel de les arrugues, tenint en compte tots els elements del seu entorn responsables de la flacciditat de la pell, de la profunditat de les arrugues i de la pèrdua de confort cutani.

Ajuda a redensificar i tornar l'elasticitat a la pell, a més a més nodreix i repulpa l'arruga des de l'arrel.

Aplicar sobre la cara al matí ia la nit, amb moviments allisants i ascendents

Va bien con