El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Color:
Black
Sin existencias
18,75 €
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,28€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Descobreix-lo® Tant si vols crear línies fines, gruixudes o d'ull de gat, el llapis d'ulls líquid Superhero t'ho posa més fàcil que mai.

A diferència de les típiques puntes de pèl de pinzell de feltre, aquesta no es desfila i llisca sense esforç per les teves parpelles per aconseguir una definició que transforma la mirada en un sol traç.

La tecnologia patentada Elastic Stretch No-Skip Technology™ i un complex de triple pigment negre creen una línia súper saturada, súper negra i súper perfecta que es fon amb les teves pestanyes, sense buits ni espais buits!

Fórmula 24 hores resistent a l'aigua, les taques i la decoloració.

Ingredients beneficiosos per a les pestanyes, com pèptids, col·lagen, biotina i argila caolínica

Delineador líquid de pestanyes fàcil de lliscar, resistent a l'aigua les 24 hores, per a una aplicació sense esforç i una definició duradora que transforma la mirada.

Luxosa punta de pèl de pinzell per a una precisió ultrasuau que no es desfila com les típiques puntes de feltre per delinear.

La tecnologia patentada Elastic Stretch No-Skip Technology™ i el complex de triple pigment negre creen un traç súper saturat, súper negre i súper impecable.

Pèptids que milloren les pestanyes, col·lagen, biotina i argila de caolí que absorbeix el greix.

Llisca lleugerament la punta de pèl del raspall de feltre per la base de la línia de les pestanyes, el més a prop possible de l'arrel de les pestanyes

Prem lleugerament per crear una línia més fina, i afegeix una mica més de pressió per crear una línia més gruixuda.

Va bien con