Idees de regal per Nadal. Descobreix-les i sorprèn a tothom! AQUI>>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
50 ML
Sin existencias
100 ml / 339.00€
169,50 €
Júlia Necesser Blue Navy
Aconsegueix un regal en les teves compres
Júlia Necesser Blue Navy Per compres superiors a 150€, emporta't un regal Júlia. Del 23/12/25 al 06/01/26 o fi d'existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 2,54€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Perfum per a Home Himalaya de Creed.

Embarca't en una aventura olfactiva amb Himàlaia Eau de Parfum de The House of Creed, una majestuosa obra mestra inspirada en la magnificència del paisatge tibetà amb les seves escarpades muntanyes i glaceres lluents.

El seu vibrant debut de refrescant bergamota, mandarina i llimona captura amb mestria l'estimulant essència de les aventures a gran altitud, abans de cedir a la càlida abraçada de la nou moscada, el sàndal i la fusta de cedre.

Mentrestant, les atrevides notes de pólvora, pebre i baies de ginebre imparteixen un toc innovador a aquesta barreja altíssima que realment la distingeix.

Vaporitzar a les zones de calor del cos per a una major intensitat i durada de la fragrância.

Notes de sortida: Llimona, mandarina, bergamota

Notes de cor: Bona de pols, baies de ginebre, nou moscada, lavanda, gessamí

Notes de fons: vetiver aitià, sàndal, fusta de cedre, mesc

Va bien con