Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Color:
Owl 01
Disponible
12,70 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,19€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Pupa Owl 1. Crema labial de textura balsàmica amb una sensació de suavitat i confort total.

Brillantor: la textura és suau i llisca suaument sobre els llavis, recobrint-los amb una fina pel·lícula que es manté sense enganxar-se.

Resultat:

Cremes labials per a un color radiant amb efecte vinil.

Brillantor de llavis: per a un volum 3D i uns llavis ultrabrillants.

Aplica la crema labial des del centre del llavi superior cap a les comissures i repeteix l'operació al llavi inferior, aquesta vegada des de les comissures cap al centre.

Va bien con