Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Sutton Place Eau de Parfum

Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 395.00€
395,00 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 5,93€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Sutton Place Eau de Parfum de Bond núm. 9. Sutton Place, la fragància masculina clàssica de Bond No. 9, celebra aquest enclavament tranquil, serè i discret que serveix de llar al quadre tradicionalment masculí de diplomàtics de l'ONU.

La fragància de Sutton Place es presenta en un flascó de color marró madur, una primícia a la col·lecció Bond No.9. El to marró evoca profunditat i misteri, mentre la textura tàctil recorda la pell d'un rèptil exòtic. Per completar l'estètica, el pot està adornat amb lletres daurades, majestuoses però discretes, que accentuen encara més el seu luxós atractiu.

Vaporitzar a les zones de pols del cos per a una major durada de la fragància.

Notes Olfactives: Bergamota, cassís absolut, pinya, gessamí, lliri, pachulí, ambre, mesc i cuir.

Va bien con